13 oktober 2012

IN MY BATHROOM

 
Jag bär inte så fasligt mycket smink men just därför brukar jag lägga krutet på en schysst ansiktskräm och en ansiktstvätt till kvällarna. Oliva´s (by CCS) cleansing mousse* har jag använt länge då jag gillar att den är så enkel, inget kladd med pads och dylikt utan bara tvätta med vatten så känns ansiktet fräscht och eventuell kosmetika is gone...
 
... ansiktskräm därimot har jag bytt ut många gånger då det är svårt att hitta en bra kan jag tycka. I samband med att jag är med i Apotekets Bloggpanel har jag nu fått testa på en dagkräm från Vichy och måste säga att hitills (efter ca 2 veckor) är det tummen upp. Jag är väl ingen expert på just det här området med att den sjunker in lätt, känns len och doftar gott om än diskret gillar jag. Har ni testat denna eller har ni någon annan favorit?
 
*Oliva by CCS Vleansing Mousse är även ECO, betyder att 97% av innehållet är lätt nedbrytbara och miljöanpassade råvaror. Like like!
 
avenymamma i samarbete med Apoteket/Apotekets Bloggpanel
 
 
 
Daniela

Jag använder sedan ganska många år tillbaka dermalogicas produkter. Överlag tycker jag det känns bättre med ansiktskräm på tub och inte i burk. Känns mer hygieniskt.

Petra

Just nu använder jag lancome, hydra zen. Den fungerar bra, härlig doft och går snabbt in i huden. Tidigare har jag använt decleor, den är också super!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress