Alltså, jag vet inte vad som hände men jag hade totalt missat släppet av den nya All For Children Kollektionen på HM. Döm om min förvåning när jag av en händelse knallade förbi i morse och såg skyltfönstrena fulla med de underbaraste barnplagg i en fantasifull inramning. Ni kommer få se mer av plaggen framöver!
 
hm, All For Children (HM stödjer Unicef med 25% av försäljningen)
Sara S

Tipsade om det i kommentaren för ett tag sen och undrade lite varför du inte skrev något om det, vet ju att du gillade förra väldigt mycket (som jag tycker höll lite högre kvalitet). De där skorna var jag sugen på men de fanns inte i den butiken jag var. Fick hem några saker dock.

Svar: Å det måste jag ha missat, tack ändå! Och du har rätt, I Love it!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress