31 oktober 2012

DAGENS KIDDO

ALLMÄNT

 
 
Just hemkommen från en timmas letande i ett totalt nattsvart område. 
 
Vid läggning insåg vi att lillens lilla råtta (dinglis) var försvunnen och efter hjärtskärande gråt, en hemsk lögn i trevande mörker om att lillebrors var hans så somnade han med tårar på kudden. Men skam den som ger sig, som den underbara mor offrade jag mig- gav mig ut och letade. Gissa lyckan när han efter en dryga kilometer låg där, något blöt men så himla saknad. Gissa vem som grät nu?
 
www.alexandrastyle.se

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söt!

www.alexandrastyle.se

Anna, Gbg

Åh, vilken tur att du hittade den! Mina söner har liknande gosetrasor från Teddykompaniet och vi har två extra till båda som vi har i en garderob in case of emergency!

Maria

Åhhhhh vilken tur att du hittade den, nu började jag gråta lite av lycka. Min son som är 2,5 har en snuttefilt som han valde själv när han var 3 månader, han valde klart en av mina älsklings t-shirts från topshop som låg i soffan. Den försvann en dag på stan och jag gick med tårar i ögonen runt på alla ställen vi varit på, utan resultat:(. Superdeppig vandrade jag hemåt när snuttefilten helt plötsligt hängde på räcke utanför Mc Donalds, tala om lycka. :)))))))

Svar: Vad skönt! Det är ju bara en liten tygbit men ändå så vet jag ju hur mycket av tryggheten som sitter där, han har alltid somnat så gott när han haft den osv. Gissa om han blev glad i morse, vi fick tom gå och visa var jag hittade den ::)
Jennifer Benisty

Emily

Åh vad mysigt, och vad kul att ni hittade den igen :)

Marie

Dinglisarana ja - man önskar ju att man kom på den idé, jäklar vad pengar de måste tjäna!?
Min äldsta (2 år) tappade sin Tiger ner på järnvägsspåren under en utflykt med dagis. Jag lyckades haffa den sista på Babyproffsen innan det var dags för hämtning och var mäkta nöjd när jag drog in på dagis. Kotten visade sig inte vara så lättköpt, han slängde en blick på den och sa:
- Jag vill inte ha den!
På kvällen när det var dags att sova godtog han dock min ersättare och slocknade gott. Bara för att nästa dag berätta för sin pappa att den Tiger som låg hos honom inte var den riktiga Tiger, eftersom den riktiga Tiger låg på spåren...
Man undrar ju hur mkt men han kommer få av det trauamat, ha ha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress