Medans vi packar ner det sista och går och lägger oss för några timmars sömn så får ni tävla. Denna gång är det en perfekt julklapp i potten, nämligen barnboken "Vera & Reza" illustrerad av Maria Andersson- kvinnan bakom Lady Thirty. Allt ni behöver göra är att svara på nedan fråga i kommentarsfältet samt "gilla" Avenymamma & Lady Thirty på Facebook (om inte redan gjort). Lycka till nu!
 
Vilken känd person skulle du vilja se Lady Thirty som?
 
Psst! Vill ni köpa boken direkt finns den bla till försäljning här!
 
tävlingen pågår tom Tisdagen den 20/11 och vinnaren meddelas här samt via mail kort därefter!
Maria @ Home is wherever I'm with you

Åh trevlig tävling, älskar Marias illustrationer och det vore ju skoj att se Lady Thirty som miss lee.

Mrs E

Åh,hoppas jag vinner, är väldigt nyfiken på boken. Nu har ju Lady Thirty redan varit flera av mina favoriter men jag kan inte minnas att jag sett henne som Audrey Hepburn så det skulle vara roligt.

Saras liv

Jag har den redan, super bra! :-) Fast jag gillar "Tänk om stora vore små", både jag och Tuva håller på och skrattar ihjäl oss vid varje nattning som vi läser den. Haha!

Helena Berg

Kul med ännu en illustrerad bok Maria!Den vill jag väldigt gärna ha. Skulle va kul att se Lady Thirty som Maria Montazami - haha snacka om krock!

Ann-Charlotte

Gillar på FB. Jag skulle vilja se Lady Thirty som Vivien Westwood :):)

Lena

Oj va kul! Jag skulle vilja se henne som Elvis! Tror det skulle passa henne ypperligt =)

Charlie CS

Kul tävligt! Skulle vilja se Ladyn som Statsministern eller kanske Sara Down finer nu när hon ska bli julvärd!

Vivi

Hej, jag är jättegärna med och tävlar ! Jag har tyvärr ingen offentlig FB, men gilalr både dig & Ladyn på Bloglovin :)

Jag hade gärna sett Ladyn som Cher eller Michell Obama ! :)
Mvh

Therese

Jag skulle vilja se henne som OPRAH! Tycker det är coolt med Power Puff Pinglor här i välden, det behövs mer girlpower :-))

Gillar LadyThirty på FB sen innan, men nu även Avenymamma :-)

Melissa

Jag är med och tävlar och har gillat er båda på FB.
Jag skulle vilja se Lady Thirty som Ellen Degeneres.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress