Petitbo har nu anlänt till Vintageonline.se och det är så himla kul. Varje brand som tillkommer V:s lilla värld är noga granskat och godkänt av mig och pojkarna så jag kan stolt meddela er att ni kommer inte bli besvikna. Spana in de första plaggen här men se även fram emot mer plagg under veckan som kommer, och ni, Rock this Monday!
 
LADY THIRTY

Så kul!
Finfina plagg, särskilt mössan!

elin

Oj, det får jag spana in! Roligt!

Git

Tröjan med fransar är jättesöt men jag undrar hur säker den är. http://www.konsumentverket.se/sakra-varor-tjanster/barnsakerhet/barns-kladsel/

Jenny

Åhh va kul, tänkte beställa den gråa tröjan med de häftiga trycket, min son är 2,5 år, frågan är ju om 4Y är för stor?

Kram på bästa bloggen!

Svar: Hej Jenny!
Allt beror ju lite på om din son är smalt byggd eller inte. Jag har satsat på strl 4Y till lillen som snart är 3år eftersom jag föredrar när kläderna inte sitter precis utan snarare lite löst. Sen har du ju alltid öppet köp/bytesrätt om du skulle ångra dig! //J
Jennifer Benisty

Jenny

Han är smalt bygd men jag vill också att de ska sitta mer löst han har oftast leggings så jag tror de kommer blir bra, ananrs har han å ha sen, jag har iaf beställt nu:) kram

Svar: Grymt! Vad kul :)
Jennifer Benisty

Sandra - mamma till Hugo och Bonnie

Åh franströjan! Hur fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress