Tänk att det kan hända så mycket på en vecka. Ja, jag menar, det grå vädret har det ju inte hänt mycket med men i brevlådan, i matbutiken och i inkorgen sjungs det julsånger och preppas med julklappstips och julbak. Inte mig emot eftersom jag redan planerat att from att vi kom hem skulle det bli all in på jul och så blev det. Vet dock inte om det är sådan bra idé att köra igång pepparkaksbaket mittemellan tvätt, väskor som ska packas upp och ihop för den delen (i morgon sticker lillen och jag i väg igen) men vem kan låta bli? Om inte annat så kan vi ju smaska på degen!
 
gillar ni julhysterin eller ej? berätta...
 
 
Viktoria - Hallon

Jag älskar julhysterin! :D Det är härligt att alla engagerar sig, pryder varenda yta och kommer in i stämning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress