13 november 2012

BUDGET BRONZE

INREDNING

 
 
 
 
 
Jag lovade ju att jag skulle visa mina budgetljus i bronze. För ett par hundralappar fick jag ett helt gäng! Ni hittar dem här och här.
 
Den här dagen är lite upp och ner med allt som ska fixas och inget blir liksom gjort. Bestämde mig just för att lägga allt på is tills mannen kommer hem så nu är det tågbanan som gäller i stället, here we go! Och just det, snart kommer ni få en tävling ni inte vill missa!
 
ljuskoppar, HM
Therese

jättefina :)

Mikaela

tack så mycket! :) Detta kommer jag köpa i Köpenhamn i helgen :)

Anna

Men va bra, bästa budget tipset! Har letat inte jätte dyra ljus/ljuslycktor i brons länge nu!

skellhells.blogg.se

Jag har köpt em liknande ljuslykta (med fyrkanter) som är turkos. Hur fint som helst.

Cindy

Gud, vilka snygga ting! :)

Unikamobilskal

Harmoniskt =)

Sofia

Så snyggt! :-)

Pauklina

jättesnygga!

conscious

Schyssta!:)

Ninni - Foto & Vardag

jättefina =)

Elin

Jättefina! :)

C'EST LA VIE

Fint!

kiwiberries

oo så söta!

yasmine modell mamma och fru

fint
allt bra ikväll?
du får gärna klicka dig vidare på min länk i bloggen tipsar om världens bästa webshop nu
KRAM

jessie

Ljus kopparna ser jätte stora ut i den vinkeln du fotat i. Coolt tycker jag. :)

Kram <3

Tina

Åh så fina!

Linda - face by linda

Så tjusiga!

ebba

Riktigt snygga! :)

Junitjej

Så fina fynd!

Tess

Riktigt snygga! :) Kram

Liza Ellisson

Så snygga!

carro

Supersnygga :) perfekta att ha nu i höstmörkret:)

amani

Köpte på de här i början av hösten, visste inte att de var så himla populära!

Jeanette♥

Fina:)

paulina

mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress