5 maj 2012

KLICK KLICK

MODE KIDDO



Jag köpte rakt av några av era tips inför vår resa och panikbeställde ett par Crocs
till lillen för ett par dagar sedan. Det har liksom inte funkat att prova skor med barnen den här veckan då de varit sjuka och chansade därför på att min order skulle hinna fram innan vi åker. Döm om min förvåning när jag fick ett sms redan igår att de dykt upp. Om jag har varit för nätshopping innan så är jag galet kär i det nu- En småbarnsförälders bästa vän!

Crocsen satt som en smäck och jag tror verkligen de kommer bli en hit vid poolen (hemska designmässigt eller ej) och på stranden, återkommer med bedömning när vi är på plats!

Psst! För er som undrar om storleken så kommer modellen i dubbelstorlekar och jag uppfattar dem som väldigt precis om jag utgår från tidigare mätt strl på lillen.

crocs, heppo.se
yasmine modell mamma och fru

allt bra?

Tipsar om fina mössor i min blogg...

egendesignade till småttingarna går även att få med namn.

Kolla gärna in.

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress