23 maj 2012

DAGENS

OUTFITS










Det finns många anledningar du kan intala dig själv till varför du inte kan/ska bära shorts så här i början av säsongen. För blek (och hur ska du bli brun då var det tänkt?), för gammal (?), bristningar (Check!), åderbrock (med högsta sannorlikhet påväg) och så självklart den klassiska; inte tillräckligt fina ben.

Skit i alla dessa påhittade sanningar och så släpper du ut de två grymma tentakler som tar dig frammåt trots olidlig värme och så lovar jag att den underbara försommaren blir lite mer hmmm underbar, fri, praktiskt... ah ni fattar!
 
kimono Indiska, shorts HM Divided, skärp , armband turkiet och egen design, träskor
andrea

Så jädra bra inlägg! Du är dessutom skitsnygg, som vanligt! Jag är en såndär mes som inte bär shorts pga tusen anledningar, blek, bristningar etc. Det här kommer från en som spelat fotboll - i shorts! - nästan halva livet, dock ska jag ta mig i kragen o faktiskt våga mig på det där med att bära shorts annat än när vi besöker mina föräldrar på landet. Mina ben blir knappast mindre bleka under långklänningar och jeans.

Anna

Vilket härligt peppande inlägg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress