24 maj 2012

BABY FOOT

ALLMÄNT



image description

Okej det här är vad jag ägnade mig åt igår som ni Instagrammare vet redan. Det är nämligen så att när jag var på bloggminglet i stockholm så fick jag en himla trevlig bordkompis som visade sig sälja just ovan nya produkt som jag precis börjat höra talas om. Det ryktas om att den ska göra underverk för fossingarna så självklart måste jag prova, återkommer med resultat!

Psst! Här finns baby foot om ni vågar prova innan "min kur" är klar!
lejnox

Åh verkar grymt ju, måste också testa!

andrea

Hoppas det blir bra! :) mina fötter gick från sandpapper till bebisfötter när jag testade samma kur förra våren, så jag hade tänkt köra samma kur i år igen. Tyvärr är det lite äckligt med huden som lossnar så jag sov med strumpor på för att slippa att det trillade av i sängen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress