Jag har ju tidigare skrivit om det fina doftljuset jag fick i julklapp, nu hittade jag fler av samma märke här. Lite i den dyrare prisklassen men det höll länge och doftade underbart så vid ett speciellt tillfälle eller i present: absolut värt det!

kew, doftljus
Eleonore- Kokboksutmaningen

Har lite svårt för doftljus men det här var ju otroligt fint så skulle kunna köpa massor av det märket bara därför :D

Cindy

Vad kul att du hittade samma märke av den doftljuset! :)

yasmine modell mamma och fru

älskar doftljus

allt bra idag?

KRAAM

Jennifer

Fin blogg! Är allt bra med dig? :)

Junitjej

Tack för tipset!

Lina!

Hej!

Vilken fin blogg!! Vi har nyligen startat en blogg som är uteslutande om heminredning - BARA gamla nötta ting!! Inläggen är proppadde med inspiration, fix och Gör-det-själv-tips. även en Till-Salu-kategori med gamla möbler finns. Gillar du gammal lantlig charm så ge vår blogg ett besök!

...vi är inte helt och hållet inne på Shabby Chic utan gillar färg och liv!



http://jolii.blogg.se



Ha en kanondag!!

// Lina

Johanna

härligt med doftljus!:)

kiwiberries

de SER underbara ut! kan tänka mig att de doftar underbart också!

fia

Var med och hjälp att sprida budskapet om mobbing! det måste få ett stopp och vi behöver bli flera! är du med på min resa? stöjd http://tankaravfia.blogg.se en blogg om mobbing :) tack på förhand!

Sara

Finns Kew's ljus på missalicia.se, hon är dessutom billigast i Sverige på dom! :-)

Josefin

Åhh vad fint, snygg blogg! :)

Andjela

Bra tips :)

Lilli - Nybliven tvåbarnsmama!

sambon får så lätt huvudvärk av doftljus, så köper sällan. kanske ska prova lite dyrare...

Sara

Åh! Jag älskar doftljus, vill köpa något av en lite dyrare prisklass då jag tycker att de billigare alternativen inte sprider så mycket doft i övriga rummet !

Catwalkqueen

Ååååh pärondoft!

Var hittar man de där ljusen?

sara

mums :)

Carmen Mathilde

Älskar ljus och speciellt doft ljus finns många olika och jag tycker oftast det är dem som är lite dyrare som är bättre, de har mer naturlig doft.. =D älskar det. =D

Anonym

Sådana vill jag ha!!

Becca

Jag älskar doftljus så jag tackar för tipset;)

sofia

tack för tipset. ^^, älskar doftljus.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress