Kanske är det patetiskt nog att jag och min man kommer knalla runt i samma modell på sandaler i sommar (Marni for HM) men gud så sugen jag blir på att skaffa mig en likadan tröja som liten och lillen har. Jag gillar ju min franströja från Petitbo så mycket att jag tror att den här också skulle bli en favorit. Hur är det med er? Matchar ni med era nära och kära eller lämnar ni det åt husvagnsägarna? (Hej lila träningsoveraller!)

The Alex Top, Petitbo
Anna

Jag & min sambo matchar inte, är ett stor nono. Ibland händer det att vi står i hallen, på väg ut, och inser att vi båda har ljusblå skjortor och mörka byxor (vi är båda högutb. kontorsråttor), då får en byta...iaf. om vi ska visa oss ute ihop.

lady thirty

Jag och Kärleken matchar inte varandra medvetet men ibland så händer det att vi kanske har lika färg på nåt.

Lilleman och jag matchar varann ibland, jag kanske kör jeansskjorta, då får han ha sin osv. Jag tycker det är lite gulligt :)och såklart får han matcha sin pappa ibland också!

Pauline

Jag har en dröm om mig o lilltjejen i varsin klänning av samma tyg men i lite olika modeller. Älskar att se afrikanska familjer där allas kläder är i samma tyg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress