Jag bara älskar kombinationen av randigt och oranga sömmar (precis som på lillen och litens ullunderställ). Den här bodyn är superfin och kommer från Molo!

bodysuit, Molo
lady thirty

den var ju himlans fin!

Isa

Hej bästa Avenymamma! :)

Jag ska upp till Götet imon med min mor för lite välbehövlig shopping. Kruxet är ju bara att jag är i 8 mån och först nu har jag inga riktiga byxor som passar.

Tajts, leggings i all ära, men ibland är det lite kallt för det och är en riktigt jeanstjej.

Tipsa mig för Guds skull var jag hittar de bästa prisvärda mamma kläderna. Tex det h&m med bäst utbud, eller något annat. :) Dessutom, oversized tshirts att ha till. :)



Har levt på typ 4 ombyten det senaste och börjar go bananas. Tips gärna på var man hittar fina babykläder. :) Är ju från bygden, så vi har "bara" Lindex och Kappahl hos mig.



Stilsäker som alltid!! :) tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress