31 mars 2012

GÅRDAGENS

OUTFITS





Jag är ofrivilligt icke bloggande just nu. Under samma vecka har två av våra datorer gått sönder mer eller mindre och jag står i valet och kvalet om jag ska köpa nytt eller lämna in och fixa, skit. 

I dag håller vi oss i trädgården så mycket det går, underbara sol!

t-shirt AA, jeans Vintage 

Sofia Ekström

jag tycker du lyckas snyggt med stort + stort, inte för mycket hiphop.

Mamsen

Jobbigt. När jag sitter här och inte hinner med alla apparaterna.

veronica

Usch vad tråkigt när saker går sönder.

Visst känner du till Spiderchick? Jag kommer inte in på hennes blogg :( den verkar vara trasig....vet du nåt om detta måntro?

Ha en superfin söndag och njut av solen. Kramar

Jen

Var har du köpt t-shirten? Är det american apparel? Länka gärna i så fall :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress