-Nej, du* inte gå in! 

Jaha, och så var det med den saken.
Efter att ha varit på promenad i ett par timmar, lekt i lekparken nästan lika länge, sovit ute samt gått (-Du gå selv!) och handlat hade min lilla älskling ändå inte fått nog av den friska luften och surade bestämt medans jag ömsomt mjäkande ömsomt bad om att han i alla fall skulle komma in till middagen. Jag kunde inte annat än att ta detta med ro och känner på mig att det kommer bli en underbar vår och sommar om så köttbullarna kommer ätas ute i friska luften eller ej.

I dag har vi även börjat preppa för påsken, visar er snart!

* du= han själv 
eli

Gud våra söner är precis likadana=)



En fråga: Har ni börjat med pott träning än? Vi har börjat lite smått men han är inte med på notern. Han ääääääääääääälskar sin blöja haha. Så jag vet inte riktigt hur man går tillväga.

Frågar eftersom våra söner är i samma ålder.

kram

Sophie-En liten familj på 3♥

Så himla söt! Kul att han gillar att vara ute, vi längtar med till våren och värmen. Vår lilla kille har ju varit hemma nu i 3 v från dagis pga sjukdom och vi längtar så tills vi kan vara ute en hel dag och bara leka och mysa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress