Ni uppskattade ju sist jag tipsade om underkläder
så här kommer ett till: Superfina set från Cheap Monday.

- För att det inte går att välja separata storlekar på över och underdel (dock är materialen stretchigt så det går ganska bra ändå=
+ För att den är en så enkel, snygg design och skön kvalitét

Nu sticker vi på utflykt lillen, liten och jag. Tjing!

set, Cheap Monday
Elin

Jag såg ett kort och la märke vigsel- och förlovningsring. Skulle man kunna få en närmare titt på dem? Vart kommer de ifrån?



Är ute efter lite inspiration :)

Maria

Det översta är skitsnyggt, men axelbanden är ju en mil långa...var det något jag inte fattade? Annars satt bhn skitsnyggt

lejnox

Jag vill minnas att när jag såg dessa på Weekday för ett par månader sedan så kunde man köpa delarna var för sig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress