I dag skrotar vi runt hemma, jag och liten. Det slog mig just att snart blir min minsting ett halvår gammal och att det faktiskt snart är 6 hela månader sedan jag med svett och en himla massa kärlek pressade ut den här lilla skrutten. Även om spädbarnstiden är underbar är det med någon sorts lättnad jag ser fram emot våren och sommaren tillsammans med en liten som är både starkare (inga mer förskylningar) och har lättare för att smaska i sig majskrokar (bästa få-inte-ett-utbrott-just-här-just-nu-mutan). Så fort det blir picknickväder vill vi gärna träffa er över en latte i gräset, hoppas ni hänger på!

älskade unge
J

Ja, åh, vad jag ser fram emot att inte bara ha bebisen ute, utan också att den blir lite större. Skulle vilja beställa en till 1,5-åring direkt ;).

mini

tror bestämt jag flyger ner med min lilla för att ses över en latte när det blivit varmt picnicväder! jaa!

eli

Åh gud jag känner oxå så! Har senaste veckan haft helvete med klippkort på barnakuten och en bebis som VÄGRAR äta. PUST. skönt det ska bli när de inte är så "ömtåliga", kan stta, krypa, vara mer självständiga.

Jag vet inte med dig men vi planerar inte fler barn så jag längtar verkligen till att liten är så pass stor att man faktiskt kan ligga på gräset läsa en bok och titta på bröderna leka ihop=)



oj lång kommentar. sorry.



xoxo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress