Universeum är verkligen ett ställe jag gillar. Vi har köpt ett¨årskort (eller rättare sagt jag har gjort det, pojkarna går ju gratis ännu) och kan därmed hänga där titt som tätt för en ganska billig penning. Oftast är det märkligt nog väldigt lugnt där på dagarna och dessutom mycket utrymmen så man kan slappna av med att lillen får gå springa själv och liten komma upp och se. Brukar ni vara där något?

gissa om jag är avis på lillens handstickade tröja i finaste fluffkänslan
Emma

Vi är där oftast en gång per vecka. Gillart.

Hanna Ek

Hej! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara kul om du kunde lägga en åsikt om det ser bra ut! Kram

Tess - Istla.se

Universeum är så underbart.

lady thirty

åh, ni verkar ha haft en mysig dag!

Lotta, mamma till Lucas

Så mysigt det ser ut! =)

Paulina

men gud så mysigt. Och underbart sött hur Liten har sin fot i din ficka på koftan. Haha, aawe.



Kram

Sofia

Men. Alltså. Kan man vara så söt i sina guldlockar. Sååå sött.



Vi har också hängt mycket hos "hajjarna" Grymt ställe. När barnen är lite äldre kan man ha barnkalas där!



Kram S

Ellie

Mysigt!!!

Hur gammal är din yngsta?

Ser ut som ni bytt till sittdel för honom?

Har själv donkeyn och mina tvillingar är födda 1 september men som förstagångs mamma har man noll koll på läget och frågor om allt så jag undrar när du rekomenderar sittdel?



Ha en fin söndag!



Kramar

Avenymamma

SVAR: Min yngsta är snart 6 månader och ja, vi har bytt till sittdelen för ett tag sedan. Det funkar superbra och liten är nöjdare då han ser lite mer. Jag tror säkert att även du kan byta till sittdelarna. Är dina barn små så kan du alltid börja med att bara ha dem i "liggande läge" så är det ju nästan som liggdelarna men med möjlighet att sätta dem upp :) Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress