Vet ni, innan jag fick barn bestämde jag mig för att inte bli en P&P-mamma eller en Kavat-mamma
. Möjligtvis en lattemamma men absolut ingen mutande/hotande mamma. Det sistnämna har jag från att förakta börjat att (av självbevarelsedrigt) älska, det nästsista är ett faktum och det första har jag stolt hållt fast vid även om det höll på att bli en vända i dag pga grupptryck och reaskyltar. Starkt vände jag i sista sekund men förvirrad som jag var efter incidenten föll jag rakt ner i klaveret ändå.

Det stavas K-A-V-A-T och det smygande suget jag kännt sedan liten reste sig upp för första gången är nu stillat och det ända som återstår är att med kluvna känslor konstatera att jag nu är en SÅN DÄR mamma. Huade mig-Save me from my Self!

kavat lära-gå-skor, finns bla här, här & här

Mikaela

Åh, älskar deras ekoskinnskor! Dom är så mycket finare än dom "vanliga". Har ett par rosa sandaler till lillan :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress