Vet ni vad? Jag blev nästan lite tveksam till att göra ett inlägg men de här bilderna. Jag vet att ni vill se mer av vårt hem men samtidigt så känner jag att jag inte går i gång så mycket på att visa den röra två små och en mamma (och pappa) som inte vill lägga tid på att städa kan åstakomma dag efter dag. För det är jag säker på att ni förstår? Utanför linsens fokus ligger det våtservetter, gamla halvätna brödbitar och leksaker on mass (!) och det är ju precis som det ska vara hos oss.

lite blommor som lillen och hans far kom hem med häromdagen.  -Mamma glad nu? sa han med ögon stora och leende efter en dag full av gnäll
johanna

åååååå så fint ni har!!!

Diana

Jag älskar eran köksö eller vad jag nu ska kalla det. Sååå snygg!

Isa i bebiskaoset

Ni har verkligen ett jättevackert hem! Men vad befriande det hade varit att få se våtservetter, gamla halvätna brödbitar och leksaker on mass :) Den ljuva verkligheten!

johanna

Å, va somrigt och fint ni har det! Blommorna gör mycket!!!

Paulina

Så roligt att få kika in lite hos er. Ni har ju det helt OTROLIGT fint!!! Tack för titten :)

Mamma till William och Wilma

Den blomman är så vacker..Måste hitta den i dagarna :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress