Denna gång är priset extra maxat då jag i samarbete med Weleda Baby
tävlar ut sammanlagt 3(!) Babyset innehållandes följande produkter från deras ekologiska babyvårdsserie;

Calendula Shampoo & Body Wash, 200ml
Calendula Zink Cream, 75ml
Calendula Body Oil, 200ml
Calendula Body Lotion, 200ml
Calendula Cream Bath, 200ml

(värde 625kr/set)

Produkterna är framtagna tillsammans med barnmorskor, läkare & farmaceuter och innehåller inga skadliga doft- färg eller konserveringsmedel som skulle kunna skada kroppens naturliga funktioner. Det du behöver göra för att vara med och tävla är;

- Svara på frågan: Vilken blomma står i centrum för Babyprodukterna hos Weleda?
- Gilla Weleda på Facebook (har du ingen Facebook går det bra att sprida ordet till dina nära & kära)
- Lämna en kommentar här nedan som meddelar att du är med!

LYCKA TILL FINA NI!

tävlingen pågår tom Söndagen den 17/6 2012 och vinnarna meddelas kort därefter här på bloggen samt via mail
Postadress Torslanda

Vilket fint paket! Vill gärna vara med och tävla om ett paket - min syster är gravid och det skulle vara en finfint kit till den bebisen när den kommer.

Ringblomma är mitt svar och jag gillar på Facebook.



Ha en bra måndag.

Olivia

1. Ringblomman står i centrum för weledas underbara produkter.

2. Gillat.

3. Jag är med och tävlar om detta fina set som hade passat utmärkt till min tvååring och våran bebis som kommer om en månad. Då kan vi ta hand om bebisens hud från början med produkter som är underbara.

kai

Hej! Jag är med och tävlar, även om jag inte har något Facebookkonto. Svaret på frågar är: ringblomma!



Tack!

Diana

Jag svarar kort och gott ringblomma! Gillar även på fejjan! :)

Mamma M

Ringblomma, har 'gillat' och är gärna med och tävlar om snälla produkter till min 2,5-åring och fem-månaders bebis.

Johanna

Den vackra ringblomman och jag sprider med än gärna det goda ordet för dessa finfina produkter.

Nu håller jag tummarna =)

Anna

Neeeeejjjj, varför, varför, varför alltid denna "fejjan" - varken jag, min sambo (trots att vi "bara" är 28 år gamla), familj osv., osv. har facebook :(

SnartmammaKikki

Svaret är ringblomma och jag har gillat på FB =)

Produkterna är favoriter här hemma för mig och min sambo, självklart vill jag ha dom också till min första lilla onge som är beräknad om två veckor! =)

Ida

åh vilken drömvinst! jag väntar mitt första barn som är beräknat i augusti, så detta kit vore kanon !!

Så jag vill vara med och tävla om detta fina paket!

Ringblomma är mitt svar och jag gillar på Facebook.

Sanna B

- Svaret är Ringblomma.

- Gillandet på Facebook är fixat.

- Jag är med och tävlar!

Kapten Bombus -Viktoria

Heja, heja Weleda!

Grymma produkter!

Ringblomma, gillat på Facebook men vill inte vara med och tävla.

Eller jo, det är väl klart som katten att jag vill!

Monia - mamma till Tuvalie

Jag är med!

Svaret är Ringblomma :)

Jag gillar nu på facebook med namnet Monia Sundgren



hoppas på tur



Emma S

Jag vill jättegärna vara med.

Ringblomman är det som står i centrum för dessa hudvårdsprodukter.

Gillar på facebook under namnet Emma Sjöberg

Veronica

Svaret är Ringblomman. Jag gillar självklart på facebook och håller både tummar och tår för lite tur i denna tävling :)

Elin L

Svaret är ringblomma. Jag vill gärna vara med och tävla, har dock ingen fb

Linnéa

Hej, jag får mitt första barn om några veckor så jag antar att det kommer gå åt en hel del sånt här framöver :)
Ringblomman är svaret, ska genast in på fejan och gilla!

emilie

svar: ringblomma
Önskar mig självklart detta till min lilla dottern samt till bebisen i magen. Bara det godaste gott ska smörjas på denna buk!

Lena Skoglund

Åh jag älskar weleda, det enda jag använder på mina barn :) så jag är med och tävlar! Det är ringblomma de använder, och jag gillar't på Facebook.

emilie

1, Ringblomman.
2, Gillar såklart på fejjan.
3, Im in och håller tummarna.

Trevlig helg och hoppas din SPA helg blir bäst!

/Emilie

Annelie

Ringblomma och jag gillar.

Kajsa

svaret är ringblomma! precis upptäckt bebis i magen! så mycket nya grejor behövs...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress