Okej, varning för tanttendenser här men nu ska det handla om krukor. Eller ja, min obsession av dessa ovan som kommit smygande de senaste veckorna. Det här blir nämligen första året jag önskar mig just krukor i födelsedagspresent och då tål det att säga att jag inte ens fyller trettio ännu.

Jag ignorerar ålderstecknen och slätar i stället över med att det beror trendfaktorn i dessa blomhus (som jag nämnde dem vid för ca 26år sedan). Svenskt Tenn är i ropen mer än någonsin så helt fel kanske jag inte har när jag lurar mig själv. Eller?

Nu- Ben & Jerry och Fotboll!

krukor, Svenskt Tenn
Petra

De är fantastisktt fina!

Mamma M

Den nedersta är helt otroligt fin! Det mesta från Svenskt Tenn är ju det, synd att det finns ett litet krux bara;) Perfa att önska sig i present just därför.

Sara S

Svenskt tenn är helt fantastiskt, love em, men många av deras grejer kräver sin "omgivning", dessa krukor skulle öl passa hos de flesta. Kanske du blev inspirerad av trendenser?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress