Som min mor sa efter att ha sett lillen på Instagram, mössa i midsommarveckan? Ja, det är inte bättre än så men vad gör det egentligen om hundra år. Vår dag har varit mysig ändå, fika och bus på FT är inte illa tycker jag och pojkarna en regnig dag.

tröja + Chinos HM, Scarf HM Herr, Tretorn stövlar & mössa The Stray Boys
mini

okej, det coolaste jag sett!

kiwiberries

haha ja det var i alla fall en cool mössa ;)

www.alexandrastyle.se

SÅÅÅÅÅÅ SÖT!

www.alexandrastyle.se

LORISSA LOVEBOMB

Vad kul att kiddo verkar gilla mode och kläder :) När jag var liten gillade jag bara plastgubbar och att klippa sönder saker med sax... haha

Svar: Haha vet inte riktigt om han gillar det ännu, han faller mest för bilar än så länge men kanske så har han fått någon ådra från mig vad det lider :)
Jennifer Benisty

Jennie

tuffing ! va skönt det är att se att det inte bara är min dotter som har mössa på sommaren :P

Mimmi

Din blogg ser sjukt proffsig ut. Glad midsommar! C:

Sofie

Vilka underbara bilder!! Härligt med barnfoto:)

Ha en trevlig midsommar!

Josefin

Åhh vilka gulliga kläder, superbra blogg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress