Vet ni en sak som jag tycker är så väldigt vackert och som gör att mina mammaögon nästan tåras och mammahjärtat pyser av stolthet och kärlek? Jo, det är mycket, men speciellt när mina barn tyr sig till någon annan. Liksom knyter an och visar på trygghet (så tydligt som bara barn kan) åt någon fin person bortom släktskap och blodsband.
 
I går var första gången jag lämnade våra pojkar hos någon utanför familjen för barnvakt och även om det självklart var en person som står mig och min man nära och som barnen träffat flera gånger förrut så vet man ju aldrig hur det ska gå. Men så bra det gick sedan då och nu är det så klart bara "Tant M" som gäller här hemma. Lycka!
 
God morgon förresten, ha en underbar Onsdag!
 
lillen och liten med sin favoritbarnvakt i solen
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress