Som första återförsäljare i Sverige kommer vi på Vintageonline.se från och med i dag sälja utvald design från coola barnmärket Gardner and The Gang. Jag kom i kontakt med fina Kristin som designar G&G för några månader sedan och föll direkt för hennes illustrationer och den fina kvalité som plaggen har och därför är det så kul att nu de blir de första ut när Vintageonline går externt.
 
Som ni vet älskar jag barnkläder med lite attityd, design som går "out of the box" och plagg som räcker länge och G&G passar helt klart in på dessa punkter, spana in plaggen här och berätta gärna vad ni tycker!
 
lady thirty

Så himla kul!
Grattis :)

frikadellen

Vad häftigt att se hur vintageonline utvecklar sig! Vad impad jag blir av dig Jennifer!

frikadellen

Men vad trött jag blir på blogg.se som inte publicerar kommentarer! GRATTIS ville jag såklart säga och att jag tycker det är så kul att se hur vintageonline utvecklar sig!

Gabriella

Hej!
Måste bara få säga att jag är också mycket imponerad av dig!
Men även undrande/nyfiken på hur du får ihop tiden med två kids å man. Vart tar du tiden ifrån? Natten när kids sover ? Får du mycket barnpassning ? Jobbar din man ej heltid Såhan tar barnen mycket eller hur lägget du upp det? Undrar mest då jag också längtar efter projekt men knappt får ihop middagsmaten m ett barn hemma.... Heja dig å alla andra mammor som kämpar m att vara just mammor och hinna med sig själva å roliga projekt...:)

lejnox

Stort grattis, vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress