Som ni vet gillar jag företag med sin bas i Göteborg lite extra och om de dessutom är relativt nystartade, har en fin idéstory i stil med "hösten 2009 föddes idén till vårt företag...." och produkter som jag faller för så är jag såld. Jag vet inte riktigt varför jag nystartadeföretags-knarkar men kanske är det energin som alla dessa entreprenörer där ute bjuder på och inspirerar med. Hursom, Miessidesign är ett företag som stämmer in på ovan och det är även därifrån mitt nya armband ovan kommer. Det och annan genuin, samisk design hittar ni här och det får helt enkelt bli dagens tips. Hoppas ni gillar det!
 
I kväll jobbas det lite här hemma, prover har börjat anlända inför hösten på Vintageonline, så kul!
 
armband, Sara Björne hos Miessidesign.com
Sara S

Tummen upp! Älskar lokala företagare och tycker absolut man ska stötta istället för att köpa hos de stora kedjorna (om man kan).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress