31 juli 2012

DAGENS KIDDO

ALLMÄNT

 
 
 
 
 
Matilda

är det lindex lilla flick (86-122) leggings din lilla kille har? I så fall vad stor han är! Min lilla kille (1år 4mån) har precis kunna ha 86 på lilla barn avdelningen istället för babyavdelningen. Men jag ska definitivt köpa dom där leggingsen för jag älskar färgen!

Svar: Hej! Ja, de är flick. Och ja, han är ganska stor :) Leggings är ju bra på det sättet också att om man köper lite större storlek så räcker de längre, är bara lite korviga i början,,, Lycka till med ditt köp! //J
Jennifer Benisty

Matilda

är det lindex lilla flick (86-122) leggings din lilla kille har? I så fall vad stor han är! Min lilla kille (1år 4mån) har precis kunna ha 86 på lilla barn avdelningen istället för babyavdelningen. Men jag ska definitivt köpa dom där leggingsen för jag älskar färgen!

Matilda

är det lindex lilla flick (86-122) leggings din lilla kille har? I så fall vad stor han är! Min lilla kille (1år 4mån) har precis kunna ha 86 på lilla barn avdelningen istället för babyavdelningen. Men jag ska definitivt köpa dom där leggingsen för jag älskar färgen!

lady thirty

Vilken liten cooling!

Hanna

Fint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress