Jag: kavaj & Cykelbyxor (älskar ordet) HM Trend, hatt Made in the Shade, armlänk Efva Attling- Neon Band
Min man: skjorta HM & fluga från The Bow Club
 
pics; lånade av Aveny.se
Andrea

Ni är verkligen ett fint par, du och din man! Idag känns det som att jag skulle behöva råd om hur man håller kärleken vid liv och inte glömmer bort varandra när man har småbarn. Den här morgonen började verkligen uselt, nu kan det bara bli bättre.. Hoppas jag!

Svar: I know the feeling. Mornar är inte alls vår starka sida heller.. hoppas det blev bättre under dagen! Ska fundera lite på vad jag skulle kunna ge för råd, återkommer :) Kram på dig!
Jennifer Benisty

Kakan

Men ÅH va härligt busfnissiga ni ser ut - även småbarnsföräldrar behöver gå på date. =)

johanna

Vi fina ni är ihop :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress