22 januari 2012

YESTERDAY

ALLMÄNT



I går var lillen hos sin älskade farmor och bonusfarfar och liten fick lite egentid med oss. Eller ja, vi fick egentid med varandra och han fick vara med. Vi passade på att göra sådant vi tycker om och dagen blev mycket lyckad, mer sånt även om jag nu längtar ihjäl mig efter min förstfödde. Snart kommer han hem och då blir det lek i snön- vintern är ju äntligen här!

efterlängtad och behövligt lugn infann sig efter lite fika och shopping och så en middag ute på det, mys
Sara S

Riktigt snygga pjucks! Hasbeens? Älskar den typen av klumpiga klackar och sulor, känner mig dock väldigt obekväm i mina 175 cm plus hög klack tyvärr.

lilla.u

men de dör kängorna. var?

de är så coola så det knappt är sant !!!

Dirisen

Haha. Helt fantastiskt...såg dig idag igen inne på Zara. Lovade ju att heja nästa gång jag såg dig, men jädrarimej vad snabb du var =) stod i kassakön när du svischade förbi.... måste vara en sådan effektiv sida man utvecklar som mamma =)



Kram och hoppas att jag får tillfälle att möta upp på fikan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress