I går kväll spenderades flera timmar åt att sortera mitt minnekort i kameran. En sak av de punkter jag hade på min to do-lista jag pratade om innan. Det handlar helt enkelt om att jag ska få saker att bli gjorda i stället för att gå runt och tänka på dem (och dessutom få en bitter ångestkänsla hängandes över mig), ofta tar det ju inte längre tid än något annat slappt jag skulle syssla med i stället. Så skönt, någon som är med?!

I dag är min, liten och lillens första dag på egen hand efter julen. Gissa om vi saknar vår man/pappa!

liten en dag i somras, underbart ljus!
Ann-Charlotte

Vilken underbar bild :)

andrea

Jag hakar gärna på, jag skjuter alltid upp saker och just nu har det resulterat i outhärdlig tentaångest! Jag är just nu i ett såntdär läge att jag är beredd att ge upp och gå tillbaka till att jobba i stället, men jag ska banne mig klara det här! Även om det krävs att jag sitter uppe till 5 imorgon bitti. Jag har valt att spendera de senaste två veckorna med min familj i stället för att plugga, och det är ju så värt det, det finns väl egentligen inget bättre än att vara med sin familj, men såhär i efterhand kan jag såklart ångra att jag inte tog åtminstone 1 timme eller två någon dag i veckan. Usch!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress