Livet är fullt av beslut, ja det har du helt rätt i men resten du säger är oftast ren goja och ändå så låter jag dig babbla på varevigaste morgon.  Någon mer som är fast i Doctors-träsket? Någon mer som vill skrika rakt ut?

mitt sällskap till varje dags förmiddags-amning
Cilla

Skönt att inte vara ensam om att bli deprimerad av detta floskliga, förnumstiga och tråååkiga program – kanske kan de svara på frågan om huruvida mjölken surnar om man ammar framför ett riktigt dåligt TV-program …. Nä, skojar … hoppas de byter till något mer givande i tv-tablån snart så du slipper dem

Sophie

Hihi! Ja, som mamma"ledig" har man ju inte så mycket att välja på... Ibland undrar jag om det där programmet är gjort för idioter!

Paulina

Haha, jag brukar få pinas med honom när jag besöker löpbandet några förmiddagar i veckan.

lejnox

Haha nä min last är "Unga mödrar" istället... Men kan nästan rekommenderas för då känner man sig själv rätt lyckad som mamma i jämförelse för gosh vad de röker hela tiden.

spiderchick

själv dricker jag förmiddagskaffe till tonerna av realitysåpan med Tori Spelling, kl 09.45 på elvan. Är helt fast ;-)

Ninnie

Här har du en till som är döless på gojan!

Johanna A

Ja där sitter man på morgonen och det råkar alltid bli den kanalen som står på den tiden. Gillar även det doctors programmet med (biggest looser) Jillian....där hon skall få folk att "komma ur" sina missbruk:-).

Em

Gud jag byter från 4an så fort det där skitprogrammet går på! Ser på sjunde himlen istället :)

Sara

Haha. Det där är alltid på vid förmiddagsamning. Det är då man sitter där i soffan. Lika irriterad varje gång, men ändå byter man inte. Träffande! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress