14 januari 2012

DAGENS

OUTFITS







I dag tog jag min finaste julklappströja och åkte in alldeles alena till stan för lite egentid. En latte, ett frisörbesök, en liten shoppingtur och några slantar senare skyndade jag mig hem för att mötas av det finaste jag har i dörren. Borta bra men hemma bäst (speciellt när mamma laddat batterierna)!

I kväll ska vi hem till några vänner på middag, myspys. Ha en fin Lördagsavslutning kära ni!

tröja All Saints, jeans Zara
Sophie-En liten familj på 3♥

Din lugg ligger alltid så perfekt, gör den de av eget bevåg eller måste du jobba med den mycket?



Jätte fin tröja och lät som en härlig dag med både egentid och familjetid.

Jessica

Jag har haft en "ladda batterierna" dag idag, jag också med lite shopping. =)

Kajsa

Ditt hår är alldeles ypperligt snyggt!

Ellens tankar om mode

Ah tröjan är superfin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress