9 februari 2012

WANTED: STRIPED BIKINI

MODE



I maj åker hela familjen till solen och jag börjar reda spana lite efter nya badkläder. Ofta väljer jag helsvart men den här färgkombon ovan tycker jag är fin.  Gillar att Lindex ofta har separata delar så att det går att välja olika storlekar på över- och underdel!

bikini, Lindex
Diana

Va lustigt! Va på kungsmässan tidigare idag och provade just denna! Riktigt snygg!

Monia - med bulle i ugnen ♥

skönt att åka till solen! Var i slovenien i maj förra året - längtar tillbaka :)

Jenny

Vi ska åka till Spanien i april, å ja hsr också börja leta kläder av de tunnare lagret. Framför allt till lillkotten, eller ja han blir två år i maj. Men iallafall, om du orkar o har list. Får du gärna tipsa om någon sida man kan shoppa snygga coola sommakläder till lilleman. Är ute efter enkla tshirts i svart grått, vi har liknande stil när de gäller barnkläder. Haremsbrallor o ett par sköna snygga jeansshorts skulle heller inte va fel. Men nån sida där

Man kan hitta lite gott o blandat utan pajastryck:)



Och så vet ja att du är ett fan av harems byxan, ja med men min svarta är utslitna så letar nya. Tips?



Tack för en sån sjukt bra blogg!!

Kajsa

Jättefin. Själv tror jag att jag ska prova färgad bikini i år, det var himla länge sen

Sari

Jättefin!

Linnéa - finheter

Tack för tipset! Behöver verkligen minst en ny bikini och det här är den första på riktigt länge som ens kan vara ett alternativ. Snyggt sådant dessutom :)

Anna

Den är sjukt snygg i verkligheten! Köpte en sån idag :D Så nu längtar jag till gräsmattan är grön och solens heta strålar så jag kan dra på mig den och trippa ut :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress