Jag vet inte hur det är med era små men lillen är det i alla fall mycket lättare att klä på om plaggen är figurativa på något sätt. Typ: I dag tar vi zebratröjan, brumbrum-tischan eller ååå, i dag ska du få ha fåret Shaun-kläderna på dig!? (Det sistnämnda är mitt egenpåhittade locknamn för hans ullunderställ, kom inte och säg att jag inte är fyndig?).

Jag vet inte ännu om ovan t-shirts går hem med ruskigt coola är de i alla fall. Lillen skulle matcha med khakishorts, converse och stråhatt till sommaren. Märket är hypade franska Finger In The Nose.

pics; oii babykläder
J

Jepp, samma här- aptröjan från Mini Rodini sitter som en smäck ;). Fina t-shirts!

Sara S

Inte mitt absoluta favoritmärke i vanliga fall men det här var ju superfint. Älskar lejonet.



Klassiskt föräldrar "lur", vad gör man inte. Vi brukar t ex äta bondens paj hemma (med bonden åsyftas bonden i fåret shaun).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress