13 februari 2012

NEW IN





Det slutar nästan alltid med att jag fyndar ett par Vagabond skor på rea
och så även denna säsong, bra pris för den kvalité man får. Finns här.

Vad gör ni i dag sötisar? Själv är jag hemma med sjuka barn som "plåstrar" (ett från och med befintligt ord i föräldraskapsordförrådet) sig mer än någonsin. Mysigt om än lite tight.

boots, Vagabond

lady thirty

riktigt snygga skor!



hoppas småttingarna kryar på sig!

här hemma pysslas det lite i väntan på att lillemans mormor ska komma på besök :)



kram

Sara S

Gud så snygga. Helt i min smak. Hur är de i storleken? Vagabond gör så mycket snyggt (framför allt eftersom jag alltid faller för tjocka sulor) men deras storlekar passar nästan aldrig. Vill ha!

Avenymamma

SVAR: Jag skulle vilja säga att de är lagom- lite stora i storleken för jag brukar antingen ha 37 el 38 och i dessa blev det den mindre strl. Riktigt sköna dessutom! Good luck :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress