8 februari 2012

MY EVERYDAY-BLOGS

INSPIRATION



Jag har skrivit om det tidigare men fick frågan så nu kör vi igen.
Mina varje-dag-bloggar;

Anine Bing Gillar hennes ärlighet och blandning mellan mode & barn. Lite som jag kan jag tycka, kanske vi borde hooka upp någon gång?

Sofias Glossip Bästa göteborgska (kan man säga så?) mammabloggen enligt mig. Ironin är klockren och Sofia sätt att hylla "yta" på ett oskämmigt sätt kan man inte annat än älska!

Hanna Tjejen som nu tagit steget från att vara egen till att under Metro. Vacker som få och underbara bilder, inspiration på hög nivå!

THISFABRIC (By MCL) Också en göteborgsbaserad blogg. Gillar att fälja med på insidan av ett modeföretag varvat med alla fina modebilder.

Lotta Agaton Endast för bildernas skull. För pirret i kroppen varje klick medför...

Vilka bloggar är era favoriter just nu och varför?

pics; bild lånad från Lotta Agatons blogg




Anna

Mammabloggen " Inga konstigheter" är kul för att de är brutalt ärliga om hur oglammig en småbarnsförälders vardag kan vara...



"Mamma Glad Bloggen" är en kul blogg om en kärleksfull familj som sätter barnen i centrum och lyckas pussla ihop karriärer där med. Man får främst följa Sixten 6 mån som är söt, rolig, stor och lååångt före iaf min 6 månaders på typ alla plan :)



"Cecilia Blankens" blogg är jättekul med humor, barn, mode, jobb m.m.



Det är mina favoriter utöver din och några av de du nämnde!

Christine&Paris

Jag har inte hunnit läsa mina favoritbloggar de senaste veckorna pga jobb och brist på internet, så jag tar igen nu. Jag gillar din :) Annars har jag flera favoritbloggar. De flesta finns på min länklista på bloggen, om du är nyfiken?

Sofia

Hi hi, tack snälla Jennifer : ) Och du då. Du skriver så mysigt. Och igenkännande.



Och ditt hem. Som sagt. Jag imponeras av din förmåga att hålla dig till en stil.



Och din guldlock till son är det sötaste jag sett i pojkväg : )



Ha en bra dag. Med våtservetter. Och blöjor. Och lite annat smått & gott!



Kram

Anna . P

Utöver din blogg då... Här är tre bloggar som jag bara måste kika in hos varje gång jag är vid datorn!



- http://litendelavmig.se/ En titt på den bloggen brukar alltid ge mig ett leende på läpparna.



- http://livmordet.blogspot.com/ En väldigt gripande & viljestark blogg som aldrig lämnar mig oberörd.



- http://www.underbaraclaras.com/ Sen blir det alltid ett besök här med, dels för att hämta mat/bakinspiration, men även pyssel & ibland för att stilla längtan efter lantlig miljö.



Men har en heeeel drös med andra bloggar jag slaviskt följer, bland annat Christine i Paris här ovan ;-)



Hoppas lille pojken mår bättre & att ni får en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress