Vi var elva, tio, nio och sen åtta, sju, sex ........
och till slut så dök fina Jenny upp med sin lilla tjej. Ja, efter en massa avhopp blev vi inte många men trevligt var det. Och kanske blev mina två fikakompisar glada för då de var de enda som joinade så blev det Liberopaket jag skulle lotta ut deras direkt. Gött!

Latten han vi knappt dricka upp innan de små ville (läs: inte ville alls) sova och mission söva två småttingar började. Jag förlorade om man säger så för liten skrek längs butikerna men det sköna med en mamma-på-stan-fika är just det att det gör inget om det händer. Ens sällskap förstår och så blir det mysigt ändå. Snart ses vi igen tycker jag!

Jenny har också en blogg, spana in den här!

Mamsen

Den skallran känner jag igen. Vintage.

Diana

Va glad jag blev nu när jag läste att du tänkte anordna en till fika! Håller tummarna och hoppas verkligen på att jag och mitt lilla troll kan joina då istället! Hade varit super kul!

lejnox

Tack för igår, trevligt att jag fick som en egen dejt med dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress