2 februari 2012

LAST 7 DAYS

ALLMÄNT



God morgon alla ni, gamla som nya! Jag måste erkänna att jag är en statistikjunkie rakt av. Det tillsammans med era kommentarer ger mig en skön kick (eller en mindre depression om kurvan pekar neråt) och jag vill att ni ska veta att ni är grymma. Varje dag. Varje klick.

I dag ska jag och liten städa- i kväll får vi besök av vänner- mys!

extra glad är jag över de senaste dagarnas besök, var kommer ni i från finingar?
lejnox

Fick också massa nya läsare igår, tack vare din länk :)

Så TACK!

elin

Norrtälje kommer jag ifrån..första gången jag kikar in här! :)

veronica

Här har du en från Gotland <3 kollar din blogg minst 1 gång om dagen. kram

Ellens tankar om mode

Och jag sitter i Tyskland :) men har hängt med hos dig länge faktiskt.

Em - mamma på NZ

Hej! Gud jag är precis likadan! Statistik och såklart särskilt uppåtgående sådan är såå kul och gör att man får den där extra kicken att slänga in ännu ett inlägg :) Jag bor på NZ och tittar in här då och då, väldigt fin blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress