Denna morgon har jag:


1) Tvingats ställa in min radiopremiär pga ett litet sjukt barn som varit vaken sen 04.00 i morse

2) Just fått en slemblandad spya över mig

3) Insett att min mage är större än min rumpa (Obs! Jag gillar den ändå så detta var ingen ge-mig-komplimanger-inlägg utan helt enkelt ett ärligt konstaterande och en påminnelse till de som behöver det att inte alla ser ut så här)

Joråsatte..  nu går liten och jag och lägger oss igen för att sedan se till att vakna på RÄTT sida av den här dagen. Later Skater!

appråpå mage, avenymamma- höggravid i ett betydligt soligare göteborg
Johanna

Stackars liten! Och dig. Va spännande med radio!!!

Lena

Haha, ja, min mage ser fortfarande ut att vara i 7:e månaden utan kläder. Wihoo. Minsta blir 4 månader snart. =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress