18 februari 2012

IN FOCUS: THE NET

INSPIRATION





Jag visste inte riktigt hur jag skulle fixa att lägga upp ovan bild utan att det skulle se för utmanande ut. Jag menar självklart inte att jag tycker det är snyggt att gå runt i genomskinliga kläder men Elin brukar ju få rätt och det är något på gång med dessa nät igen. Sist var det väl runt 2002-2003 om jag inte minns fel och trender brukar ju dyka upp var tionde år så där.

Mycket kul hade jag i alla fall i den tidens brynja (eller vad säger du Jullan?) och kanske skulle det kunna funka igen. Jag tänker mig ovan nätklänning och sedan en stortischa/klänning över så att endast en del syns, lite som Kling men mer relaxed. Vad tror ni?

klänning, Market HQ & pics by stylebykling

Marika - mamma till Albin & Ella

jag har liite svårt för nättröjorna, men som Kling hade stylat sig va ju riktigt snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress