NAME IT Slim fit pants Strl 86 (något små i strl). För den lilla rockkillen eller tjejen! Oanvända. Säljes för 80kr+ frakt! SÅLDA!





ACNE oversized stickad tröja, 100% Ull, Strl XS. Superfin att matcha med smala jeans och mc-boots! Säljes för 450kr+ Frakt! (nypris 1400kr) SÅLD!



POLO by Ralph Lauren body strl 18Mån (passar från ca strl 80). Nyskick. Säljes för 125kr+ frakt! SÅLD!







ZARA Manchester jeans Strl 6-9mån (Strl 74). Mjuka och coola för den lilla/lille. Nyskick. Säljes för 80kr+ Frakt! SÅLD!





GRANIT Leggings Strl 62/68. Riktigt fina och unika då de inte tillverkas längre. Muddarna nertill gör att de går att använda länge- de "växer" med barnet!  Säljes för 100kr+ Frakt!

Psst! Jag samfraktar självklart om ni köper fler än ett plagg!
Natalie

Hej :) Bra blogg :) är trogen läsare i Norge :) Ja vill köpa ralph bodyn. Är den kvar ? Natalie

Diana

Jag köper gärna Name it byxorna!

Diana

Åå, läste helt fel på Ralph Lauren bodyn ju. Köper gärba den också om den finns kvar. Har mailat dig!

Anonym

Finns Ralph Lauren bodyn kavar el är den såld?

Matilda

Hej skulle gärna vilja köpa den svarta acne tröjan! Du kan väl maila mig info, vad det är för material och vart jag sätter in pengar! Bor också i Göteborg! Med vänlig hälsning, Matilda

Matilda

Nu såg jag att det stod ull :)!

Anna

Hej!! Skulle gärna vilja köpa Manchesterbyxorna till min lilla kille :) om de finns kvar? Bra blogg och kul när det är tips på barnkläder!! Hälsningar Anna

Avenymamma

SVAR: Anna: Jag har mailat dig ang manchester byxorna!



Matilda: En annan tjej mailade innan dig och jag väntar på bekrädtelse av henne, jag kontaktar dig i fall hon ångrat sig!



Ang. Ralph Lauren bodyn så är den tyvärr såld redan!



Lovar att återkomma med en till Bloppis inom kort! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress