Jag har tänkt på en sak som gör mig så himla stolt men som jag har hållt för mig själv just för att jag först tänkte att det kan uppfattas som ytligt. Sen häromdagen resonerade jag dock om och insåg att det är lika naturligt som att en sportintresserad far (eller mor) växer lite extra när hens barn visar sig gillar sparka runt på en rund boll.
 
- Nej, mamma. Ta den dä i da...
- Va sa du älskling?
- Nej, mamma, ta den glittjiga tjöjan....
.... den är fiiinaje.
 
Glittriga? Finare? Min lilla vän, sin mors pojk.
 
bara för dig lillen, tröjan kommer från Lindex Missoni (från tidigare tillfälle)
 
 
Elin

Vad gulligt :)

Stina

Skönt att det inte bara är här hemma. Min lille minifashionista på 3 år vet precis vad han vill och inte vill ha på sig - och hur hans föräldrar ska se ut. Jag jobbar med mode och jag tänker att så länge jag är hans idol, så fortsätter det. Frågan är om man får äta upp det senare...? ;)

Svar: Jo, troligtvis men det skulle man nog få va det än handlade om så det är nog bara att köra. Så länge de håller sig till ens egna intressen kanske man åtminstone får hänga på ett tag! =)
Jennifer Benisty

Hanna Karlsson

Så gulligt!

Stina

Haha, ja - och det är sedan 15 år senare de bestämmer sig för att bli kommunpolitiker eller väktare (eller vad som nu är motsatsen till att jobba med kläder)

Svar: Hahaha ja herregud, men så älskar man sina barn i vilket fall. Eller? haha
Jennifer Benisty

spiderchick

Godingen då :-)

Anna

Vilken sötis :) Minns att jag bara ville ha mjuka kläder, alt. ridkläder, fram till jag var typ 12(?). Fast jag är uppvuxen i en familj med djur och hästar, då funkade liksom inte "finkläder" så bra *skrattar*.

Svar: mjuka kläder låter ju härligt. Lillen vägrar vissa av hans tröjor för att de "sticker" mamma, ja who can blame him. Nu för tiden är det vad jag kollar först när jag ska shoppa till honom :)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress