18 december 2012

NOUBA FOR A NIGHT OUT!

 
Jag och smink alltså. Inte bästa vänner. Jag aldrig varit intresserad, kanske på grund av att jag inte tror jag kan- kanske på grund av att jag inte tycker det är superviktigt samt lite onaturligt. Men så var jag uppe hos Apoteket och hörde de berätta om hur noga de är med vilka varumärken de tar in i sitt sortiment (inga konstigheter att smeta på här inte) och blev faktiskt lite sugen på att testa.
 
Nouba är ett av märkena och lagom tills i kväll kom det lite varuprover att testa. Vad tror ni, kommer jag lyckas med de där kattögonen? (eller vad de nu heter) Jag kan ju kanske ge det ett försök.
 
Nouba hittar du hos Apoteket, med växtbiologiska ingredienser
 
Avenymamma i samarbete med Apoteket/Apotekets Bloggpanel
Petra

Absolut kommer du att lyckas! Märket är super! Jag har testat mascaran som jag vann i din tävling. :)

Mikaela

Eftersom tiden är knapp såhär års. Tittar jag nu in. Till en av mina favoritbloggar. En vecka före jul. Med en liten hälsning från Hemma På Våran Gata I Stan... God Jul och Gott Nytt År Önskar Mikaela med Liam 2008 och Filippa 2012.

Anna

Slutade köpa smink på apoteket sedan jag testade ACO:s mascara. Har aldrig haft en mascara som svidit í ögonen på det sättet! Var vidrigt. Var ute i regn, mascaran rann och ögonen kändes som om de var i brand :(

Petra

Hur sitter ögonskuggorna? Vore kul med en lite recension :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress