Jag fick ett önskemål av en läsare om tips på hur man kan klä sig matchande med sitt barn. Jag kan tycka att det är riktigt kul och speciellt nu till julens fester/familjetillställningar så här kommer lite tips!
  •  Petitbo. Har fler matchningsmöjligheter men finast är väl ändå fransarna på både mor och dotter!
  •  Shampoodle. Mys i matchande Tracksuits lagom till julhelgen, både för mamma, pappa & barn.
  •  MarMar Copenhagen. Mitt favvomönster som ni vet. Förstår faktiskt inte varför jag och pojkarna inte redan äger dessa plagg?
  • Petitbo igen. Ett plagg vi faktiskt bär jag och pojkarna är Sarouelsen från Petitbo. Kanske inte till fest men med en glittrig topp och skjortor så skulle nog det banne mig gå också.
  • Happy Socks. Alla behöver strumpor så varför bära de tokigt roliga Happy Socks hela familjen?!
Ni vet säkert flera förslag på matchande plagg så fyll gärna på listan i kommentarsfältet!!
 
pics; Vintageonline.se, Shampoodle.se, ByEngberg.se, Happysocks.se
Tess

Hej Jennifer!
Här kommer en länk till ett inlägg där du kan prenumerera på mitt nyhetsbrev - där finns även en länk till veckans nyhetsbrev som innehåller en finfin tävling :-)

http://www.pocketlover.se/2012/12/adventstavling.html

Hojta när jag kan signa upp mig på ditt!

/Tess på instagram ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress