Nu börjar det närma sig vänner och den stora frågan är inte bara vad ni kommer få i Julklapp, utan även, vad kommer ni ha på er? Jag har inte bestämt mig ännu men jag vet att jag kommer välja något bekvämt som både tillåter soffmys och mycket julmat. Fast så vill man ju såklart känna mig lite extra fin också, det är ju trots allt bara Julafton en gång om året.
 
Läs min tidigare guide till jullooken här om ni inte tidigare gjort det eller så klickar ni bara hem den här klänningen ovan. Tror mig kunna säga att den passar de flesta och är den inte fin i sin enkelhet så säg.
 
Återkommer såklart med fler tips de närmsta dagarna. Nu- Frukost!
 
Sara S

Jättefin! Om den sitter bra skulle det kunna bli en storfavorit, känns som en klänning man kan ha till alla tillfällen. Tycker dock det är svårt ibland med denna modell beroende på vart de valt att sätta midjan. Jag har långa ben och kortare överkropp så dessa sitter inte alltid bra på mig, något man får köpa i affären helt enkelt.

Alex

Tack för tipset!! Den är hemklickad och förhoppningsvis kommer den i morgon. Annars kommer jag hinna bli lite nervig. ;)

Svar: Va kul, Det gör den nog ska du se. Verkar som de flesta ökar takten för att inte göra sina kunder besvikna nu till Jul. Den är verkligen superfin!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress