30 augusti 2012

SPOTTED: PLATÅER

MODE

 
Inte så snygga tyckte mannen men jag vet att många av er gillade dem på Instagram och jag kan verkligen inte sluta tänka på dem. De finns på Nilson Shoes just nu!
 
platåer, Nilson Shoes
Ina

Supersnygga ju! Överväger allvarligt att införskffa ett par!

Petra

Jag håller med om att de är jättefina, min man tyckte samma som din, hemska!

Clara

gaaaaaaah så snygga ju! Jag springer till nilsson direkt!!!!

Maria

nej nej nej. däremot tyckte herrn i huset att dom var fina :P

Sandra Hilton

Guuuud vad snygga!

Ellen

Snygga. Jag var och provade ett par kilklack-sneakers igår men jag vet helt ärligt inte vad jag ska ha till. Blir nog ett par av Eccos nya klackskor för mig.

Johanna

Sjukt vågade, men oh så grymma!

LORISSA LOVEBOMB

strunta i mannen ;) Jag har alltid olikfärgade buffaloskor, särbo hatar dem... jag älskar dem ^^

felicia-

döcooola

Lisa D

Sånna där platåskor är ju bäst! Ett utmärkt sätt att bära "klackar" utan att stuka fötterna.

Catta

Snygga!

Theo

Riktigt snygga! lite för mycket kan jag iofs tycka, hade räckt med två nyanser av vinrött.. :)

Sara S

Jag har haft dille på flatforms kanske 3 år och lycka nu när affärerna är fulla, men mannen fattar inte alls. Killar...;)

Junitjej

Kanonsnygga!!!!

Cindy

De ser grymma ut! ;)

Julle

De är riktigt snyga, men då jag ändå mäter 180cm är platå inte min grej :)

Linneal

älskar platåer!! :)) så snyggt..

http://LinneaLujak.blogg.se

Linnea

så snyggt, älskar platåer!! :)

http://LinneaLujak.blogg.se

Fia Berggren

Gud vad jag älskar platåskor! Har tänkt skaffa ett par väldigt länge men inte hittat några jag verkligen älskat men de här var ju skitsnygga!

sofie

Älskar platåskor, ska införskaffa ett par helsvarta ASAP hade jag tänkt mig!

Agnes

Åh så snygga!

Emma - bymeemma

Sjukt fina!

Agnes

Gud så fina!!

Elin Nylander

Skitsnygga! går och drömmer om dom själv!

Kajsa

men vilka balla!! vet du vad dom kostar?

Elinor

Snygga!

Rebecka

Riktigt snygga!

Åsenlund

Hejsan!

Vi har precis startat vår första blogg!

Bättre sent än aldrig. ;-)

Ta en titt & lämna gärna en kommentar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress