4 augusti 2012

SNEAKPEAK AV DAGENS

OUTFITS

 
Alltså, vet ni hur kul det var att sälja på bakluckeloppisen? Jag var tveksam innan men det har varit en så himla rolig dag. Träffa människor (riktiga original!), se att saker kommer till användning och så plusset att tjäna en slant på det. Sedan vi flyttade så har vi rensat ut supermycket småplock och i dag fick de alltså nya ägare.
 
Ovan är en sneakpeak på dagens marknadsoutfit, kändes helrätt och inspirationen kom direkt från den typiska marknadstanten även om min fina man tyckte det påminde om Per Moberg jagar vilt- fast på ett bra sätt. Vill tillägga att han sa det med värme i rösten så det tar jag som en komplimang!
 
en hel outfit kommer i morgon- nu behöver jag sova!
 
 
Elin

Tack för en himla bra blogg! Du som har koll, vilka skor köper man (jag!) i höst?

Svar: Hej! Tack :) Bra fråga, den kräver sitt inlägg-återkommer! //Avenymamma
Jennifer Benisty

Sara S

Kul att det blev så lyckat. Brukar ju vara där men har var borta ett tag så missade dig. Har bara shoppat där innan men blev väldigt sugen nu på att sälja. Älskar att gå runt och småtjöta med alla möjliga människor där.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress