Ni frågar ofta om tips på snygga oversizade t-shirts och här kommer ett nyupptäckt guldkorn från min sida; Blake. Kolla in hos Wakakuu!
 
Psst! Våga matcha större toppar även till haremsbyxor och vida nederdelar. I höst klär vi oss snyggt och STORT! (=bekvämt)
 
oversized t-shirt, Blake
Veronica

Varför tipsar du alltid om kläder, både till dig och barnen, som är så ofantligt dyra? En "normal" svensson har inte råd med en vanlig t-shirt för 500kr. Jag förstår visserligen att detta är din blogg och att du tipsar om sådant du gillar, men allt du tipsar om är alltid så dyrt, både kläder, inredning och allt vad det innebär. Tipsa gärna, om du vet något, som är åt det billigare hållet :)

Svar: Hej Veronica!
Tråkigt att du känner att det är så när jag i princip alltid bär och tipsar om kläder från tex HM, Lindex & Zara som är riktigt prisvärda kedjor. Även när det kommer till inredning har du nog också märkt att jag tipsar om loppisfynd och andra lägre prisklasser om du följt mig ett tag men så blandar jag med dyrare tips då jag själv ofta faller för dess estetik (även om jag långt i från alltid själv har råd med detta). Jag tar dock till mig din önskan och så ska jag tänka på det även i fortsättningen att blanda tipsen så att det passar allas plånböcker tid till tid.

Mvh Jennifer B/ Avenymamma
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress