Jag kan tyvärr inte berätt exakt vad jag gjort i stockholm i dag men en grej är att jag möttes upp med den emenenta Lady Thirty och hängde lite. Trevligare prick får man ju leta efter! Nu är det snart hemfärd, en natt och pussande på små kärlekar och så vakna upp för nya äventyr. Vi syns nog lite senare när jag sitter på tåget!
 
hattväder i huvudstaden i dag, härligt!
 
 
carolina

Hejsan. jag ser att du studerat på proteko som inköpare stämmer det? Jaq undrar vad du tyckte om utbilningen om den var givande eller ej? och om den va som du trodde ? Jätte tacksam för svar då jag kommit in på utbilninge och är osäker på om jag ska tacka ja eller nej.

MVH Carolina

Svar: Utbildningen ger dig inte automatiskt jobb (inga utbildningar gör det) MEN om du kommit in så är du med högsta sannorlikt passande för branchen/yrket och en driven person och då är utbildningen en grym hjälp och push i rätt riktning. Jag gick där, är supernöjd och glad över vad det ledde mig så jag kan verkligen rekommendera den! Lycka till och berätta gärna hur det gick! //Avenymamma Ps. Har du fler specifika frågor får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag försöka svara! ;)
Jennifer Benisty

lady thirty

Kul med Stockholmshäng idag! Det måste vi göra om!

Josefin -Happy Days-

Kul att ses igår, så spännande det ska bli, kram och trevlig helg! :)

Camilla - En mammas dagbok

Tusen tack för gårddagen sköning!
Hoppas på snart återseende
Tjing tjing

katrin.a

Åhh du är alltid så fin!!

lejnox

Spännande höst du verkar ha framför dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress