18 april 2012

TODAY

ALLMÄNT



I dag har jag varit en sväng på stan
innan lunch med kollegorna och oj, vilken inspirerande liten tur det var. Det känns som om butikerna är fyllda med plagg som lockar fram vårkänslorna och här kommer en liten sammanfattning:

Sommarplagget: Minishorts från HM med vågig kant nertill, 129 pix! Finns i svart, rosa & äppelgrönt men tyvärr hittar jag dem inte på nätet.

Dagens överraskning: Positiv sådan inne på Lindex då jag hittade finaste platåsandalerna. Lindex catchar up i modesvängen!

Morgonens upptäckt: Hej Espresso House överallt. Är det bara jag eller finns bästa latten i varenda gatuhörn nu? Grymt tycker jag och självklart var det där lunchen intogs (man kan bara älska ställen som har micro, skötbord och leende expediter!).

Nu- middag!

Psst! Om ni undrar varför jag är en aningens frånvarande den här veckan kan jag stolt tala om för er att jag börjat träna igen och det äter av bloggtiden. Orora er dock inte, mitt hurtighetssug brukar försvinna lika fort som det dyker upp men lika bra att smida medans....... hur man nu säger.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress